søndag 12. januar 2014

Overraskelse :-)

I går va æ på besøk hos min pappa og ho Aud,
så æ fikk ikke vært med på samsyinga som var på facebook.
Så det fikk æ laga i dag,en søt liten kurv...
Denne var artig å sy,så det blir helt sikkert flere :-)

Da æ kom heim i går hadde det kommet en pakke til mæ,
og her er va æ fikk fra ei flott dame:
Et flott sjal,en mug-rug og en liten pung.

Æ har tydeligvis meldt mæ på noe hos http://ritashandarbeid.blogspot.no/ ,
som æ har glemt helt av,
så dette var skikkelig overraskende.
Tusen takk Rita for en flott gave :-)

Nå ønske æ alle ei strålende og kreativ uke <3

4 kommentarer:

  1. Jeg ble bitt av kurvbasillen før samsyingen, og jeg sydde 14 stykker i en smell. Det er så artig. Mine er lit annerledes og med flippen inn. Nå skal jeg sy noen som er større.

    SvarSlett
  2. Det var en söt liten korg som Du sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. So lovely!
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    SvarSlett
  4. Sydde en kurv jeg også, et veldig greit mønster. Blir nok flere senere en gang. Håper du får nytte av produktene :)

    SvarSlett