søndag 24. februar 2013

STOFFTUR :-)

Nu er det ei stund siden æ har blogget,
 og det kommer av at æ har litt for mange prosjekt på gang samtidig ;-)
Etter å ha sett så mange flotte sminkepunger og
 toalettmapper rundt om på diverse blogger,så skulle æ også lage noen......
etter å ha skåret og sydd i sammen,så hadde æ plutselig 16 stk under produksjon.
Det er virkelig meg i et nøtteskall :-))))))
Ingen er helt ferdig,så dere får ikke se de enda
,men æ har klart å få lukkekant på spisebrikkene,
 som æ sydde på syhelga våres i januar.

Så tok meg en feriedag på fredag og fikk mamma med,så tok vi oss en 
stoff-tur til Finnsnes og Idehuset Artic Quilter.
For æ har i ca 10 år hatt stoff derfra,for salg og nu begynte æ å bli fri,
så da måtte æ dra for å fylle opp kofferten :-)



Det er fantastisk flott butikk,med veldig trivelig eier :-)
Og masse nye stoffer hadde ho også fått inn på fredag da æ kom.
Her er den ene kofferten med stoff :
 (æ fylte 2 da æ kom hjem med masse nye stoffer)
Og så fikk æ ei enkel visning på løper på 1-2-3,
også kalt Inger-Marie duken :-)
Her er en som låg på butikken:
Og selvfølgelig måtte æ prøve meg på en slik og
her ser dere min:

Vi bodde på Finnsnes Hotell og der bestilte vi Biff-snadder og den ble servert slik:
Sååå delikat og deilig :-)
Nå vil æ bare ønske alle ei flott og fin uke,
 i både sol og regn alt etter hvor man befinner seg :-)


3 kommentarer:

  1. Hei! Så herlig å dra på tur for å kjøpe flotte stoff, bo på hotell og nyte god mat! Så flotte ting du syr :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Oj,når du først handler,så handler du,det forstår seg.Eg tror eg hadde blitt litt satt ut,hadde en kunde komt å handlet så mye stoff på en gang,er jo ønskedrøm for butikk.Mye flott både i koffert og i butikken du var innom!Måtte flire da du like godt satte i gang med 16 stk.toalettvesker,ja med deg er det stort,med mye humor!God kossying!Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer :-)

    SvarSlett