onsdag 4. juli 2012

Flere Dorullholdere

Puh,der va de siste dorullholderne ferdig,så da kan æ fortsette med alle pennalene som æ har skjært opp :-) Æ ska ha salgsbod på Nordfolddagan her i kommunen og da må man jo ha et lite utvalg av forskjellige ting. Men først ska æ være med gubben opp tel Tromsø,kor han ska få full utredning på hjerte sitt,som han plages litt med ;-( Og det går berre godt,vi håper og trur at vi er heime igjen tel helga,for det er lov å håpe :-)
En fortsatt fin uke ønskes alle der ute :-)

3 kommentarer:

  1. Så flotte og fargerike dorullholdere du har sydd! Og vognteppene du har er også veldig koselige!
    Har kikka litt bakover i bloggen din. Mye fint du lager!

    SvarSlett
  2. En ting til: Ser du har en Janome symaskin. Jeg må ha meg en maskin med større plass "inni" slik at jeg lettere kan quilte store tepper. Jeg har en liten Janomemaskin, trodde jo ikke det skulle ta helt av med store tepper da jeg starta med denne hobbyen for ti år siden... Hvilken type er maskinen din? Og har den god plass "inni" og er du ellers fornøyd med den?
    Ha det fint i Tromsø, og tvi!tvi! Med mannen din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på bloggen min :-) Ja,æ har en Janome Horizon MC7700QCP og er veldig godt fornøyd med den. Det er god plass "inni",så du kan quilte bra store ting. Alt bra med mannen,så nu kan æ tenke på litt andre ting,som sying :-) Ha ei fin helg videre :-)

      Slett