tirsdag 11. september 2012

Kurshelg :-)

Ja,nu har vi hatt kurshelg med Hanne Grete Brink fra Narvik.
Lørdag lærte vi masse om frihåndsquilting og da ble det sydd berre prøvelapper.
Men søndag skulle vi leke oss med Jelly Rolls og det resulterte i at æ fikk sydd toppen til et sengteppe som skal få ligge på hytta :-) Her er mitt:


Vi var 15 stk på kurs,så det ble mange forskjellige tepper,her er noen :

Vi var alle enige om at dette hadde vært ei fantastisk helg og det blir helt sikkert laga flere tepper med denne teknikken :-)


5 kommentarer:

  1. Flotte og forskjellige jelly roll-teppetopper! Hvor finner du disse rullene? Jeg synes ikke jeg har funnet noen fine som har friske nok farger for meg, men de finnes tydeligvis!

    SvarSlett
  2. Jeg bestilte inne på Quiltekunst.no og du må ha 2 pakker til et teppe :-)

    SvarSlett
  3. Mange flotte tepper :-) Hvor brede er stripene på jelly rollen?

    SvarSlett
  4. Stripene er 2,5 inch og det var veldig artig å lage disse :-)

    SvarSlett
  5. Så mange flott tepper . Må si dere er flinke.Er de lett å lage? Quilter dere de til slutt?

    SvarSlett